vrijdag 11 december 2015

Toch maar weer iets richting Crowdfunding

In eerdere berichten heb ik aangegeven dat ik voorlopig even niks meer in crowdfunding zou gaan stoppen. Maar soms komt er toch een projectje voorbij waarbij ik het niet kan laten. Gisteren kwam een dergelijk project voorbij. En het is niet eens project waarbij ik verwacht heel veel rendement te halen, maar meer een project van iets dat ik een warm hart toedraag, Dat is meteen ook het mooie van crowdfunding, rendement kan soms van ondergeschikt belang zijn.  Ik ga investeren in een bierbrouwerij!

Ik woon in de omgeving Utrecht, en brouwerij de Leckere komt in die regio vaak voorbij. Het is te koop in alle slijterijen, te koop bij veel café's en wordt geschonken bij veel evenementen. Het bier is erg lekker, en ze weten ook altijd goed in te spelen op wat de klanten willen. Tijdens de Tour de France hadden ze bijvoorbeeld een speciaal Tour de France biertje gebrouwen.

Ik ben ingestapt voor €260, wat me ook nog recht geeft op een lekker proefpakket. Het rendement is in principe 6%, mits het goed blijft gaan. Aangezien de brouwerij de crisis prima doorgekomen is en zelfs winstgevend is geworden in die periode, heb ik er alle vertrouwen in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten